Agoda


Thursday, December 17, 2015

Merap kat husband

Semalam masa petang kan aku macam demam2 kora sikit.
Sat demam sat ok kekdahnya.

Maka dengan galakbya merap la kat husband. Dah tu mesti la aku merap kat husband aku. Takkan nak p merap kat laki org kot.

Kol tanya tengok2 dia memang duk tengok reja dia kat Bayan Baru.
Yahooooo!!!!

Apa lagi....


Metallic cheeze satu dari Rockstarz Burger. Kalau nak tau lanjut pasal Rockstarz Burger boleh tengok kat SINI ok.

Sedap oi.
Memang tak share dah. Semawa dia pun dia xnak. Dia duk sedap makan nasik goreng yang aku wat. Sedap la aku makan sorg2 burger tu.

Tenkiu en suami.

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. Dok teringat jugak.... nak merap jugak la... haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam uols,
      zaf sayam merap kat abam sayam mana ????????
      he3

      Delete
  2. merap ya..tapi loni laki kita yang merap nak rockstarz ni klu blk kije petang..huhuhu

    ReplyDelete
  3. ala xaci p mkn rockstar lg sadisnya

    ReplyDelete
  4. Ala... nie x aci.. mentang2 lah sini xde rockstarz...
    Ai is jeles nie...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png