Agoda


Monday, November 9, 2015

7E buat gila lagi.



Tudia aih. 7 E wat gila lagi!!!!

Mulai jam 12am ni 7E membuat promosi harga special dengan nilai rm1 setiap satu barang pada tarikh ditentu kan . seluruh 7e di malaysia membuat promosi ini .

Hanya barang ini sahaja .

10-11 november .
-air kotak vico
-air lipton
-air yeo's
-mister potato
-maggi hot cup
- kotex

17-18 november
-kitkat 2 fingers
-mameebev cool tea
-air kotak harshey's soyfresh
-nescafe
-ubat gigi darlie

24-25 november
-air kotak yeo's yeogurt drink
-goodday UHT milk
-mister potato crisps
-garnier men
-garnier women
-fumakilla

1-2 December
- yeo's laici
-dutch lady UHT milk
-mamee monster
-Mamee chef cup
-l'oreal shampoo

HANYA RM1 SAHAJA . TIADA LIMIT PEMBELIAN .

***lepas SLURPEE , diorg offer ni pulak. Apa lagi esok tengok list kot ada berkenan boleh p serang kan!

posted from Bloggeroid

13 comments:

  1. tak sempT nak p abg balik keje lewat..

    ReplyDelete
  2. Kotex n syampoo tu mmg berbaloi kalau beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duk target kotex tu la sbb nk wat stock kan

      Delete
  3. rugi tul k.el kuar pepagi hari tu x singgah 7e lau x mmg borong abis
    try pi petang..tggl yeos je haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami p mlm lg dah habihh tarak apa tinggai dahh

      Delete
  4. tak sempat nak melayan 7E ni..huhuhu

    ReplyDelete
  5. selalu sangat gila 7E skarang ni hahaha..

    ReplyDelete
  6. Berkenan tapi malas nak gi.. jauh sangat 7e nya.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. wowwwww loreal shampo. rugi tak singgah 7E tadi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png