So sabtu lepas...dah selamat dah adik kesayangan aku yg sorang tu jadi tunang orang...ya lah...adik pun ada sorang ja...tak sayang pun kena sayang jugak...
Mama kata aku ngan adik ni pakatan baik punyaaaaa.....hehhhhh
Maybe sebab gap kami 4 tahun..dan kami ja yang selalu ada kt rumah pun...balik2 tengok muka aku hang kan...mau tak mau..banyak menda la jugak yang share2....ehhh da melalut sgt ni...

Dan yang best nyaaa..
Untuk majlis ni...aku yg make up kan tunang adik tu...si shud tu...
Jom jamu mata jom


Adik kata jangan make up gf dia mcm opera cina...so aku make up light2 n soft ja...janji sweet n natural gitewww



Sweet dak??



Selfie satttt



Sekitar majlis











Hantaran dari pihak lelaki


Hantaran dari pihak perempuan






Lupa pulak aku nak tangkap gambaq adik aku ngan tunang dia...sebab aku da start bz time tu sebab nk kena control Adriana dari wat onar....
Asyik nak serang hantaran ja mek tu.....

Oklah...
Tu Pak Usu Adriana n Mak Cik Shud..tahniah...
Cepat2 la nx level pulak....
Oklah....

Babai..
Nite
Assalamualaikum

posted from Bloggeroid

SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS