Agoda


Thursday, January 29, 2015

Kuch kuch hota hai

Favourite aku ni weiiii....
Tengok berapa puluh kali pun aku tak tau dah...
But stil boleh tersenyum2 kan....

Ehhhhh...jiwang sgt ni...
Pang karang...

Dekat wei ngan jiwa...
Sebab aku pun bercinta ngan kawan baik gak...
Berkahwin pun ngan kawan baik aku ni jugak...
Benggong aku dari dulu mai dia paham..
Benggong dia pun aku paham sgt2 dah...

So memang bagi aku...
Pyar dosti hai....
Cinta itu persahabatan...
I cant imagine living without u my best friend, my best rival...my best what ever!!!
Hahaha...
Banggang kan....

So ko xyah la nk gebang2 ngan aku...
Kalau laki ngan pompuan duk kawan2 baik sgt2 tu...xkkan ada perasaan...serius tipu...lagi2 pompuan..sebab pompuan yg cpt2 touching dulu...mcm anjali tu...serious wei...pompuan mmg akn cepat terasa apa2 dalam hati ni...kuch kuch hota hai la kan...
Tapi dalam kes aku ni...kuch kuch hotak hang la kan...dua2 jenih tak mau ngaku...tapi last2 aku ngaku jugak la kan..tu pun baru dia tau penangan kehilangan kawan baik dia ni ...ehhhhh



Heee...feeling weiii duk layan cita ni...laki aku dah ke laut.sgt dah...padahal td dia yg beria nk tengok jugak...ni aku layan ngan Adriana ja lah

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png