diy organizer sendiri kat rumah

in , , by Alia Farhan, 3:29 PM
gmbaq2 ni semua ihsan en google tau...
tgh browse cari idea nk diy brg2 utk organizer rumah n tmpt keja baru kan...ehem ehemmm...kofff kofff..sakit tekak ai okeyyy

jom jamu mata


yg ni balut ngn wrapping paper pun omey..cuma utk pemegang dia tu guna felt paper...tahan lasak skit ye dak???



hat ni cara...aku mmg suka sgt kumpui tin ni smpi laki den pun marah...tp bila dia tgk aku diy tin2 ni utk simpan pen..sudu garpu bagai dia tak jadi marah...guna letak brushes make up and brg2 make ip mcm lip liner ka eye liner ka cara gak ni



kreatip kan???



kalau rasa byk sgt bangle tak guna tu..silakan wat mcm ni...nmpk organize gils kot



ni sma mcm hat ataih td tp ttp nak upload gak kecomelan tin2 ni...mak suka nokss



comelkan...just be creative ja..



byk sgt kasut?nasib aku bkn tahap kronik lagu ni...beli hanger mcm dawai tu then wat ja mcm ni...super space saving!!



ni pun leh diy jd organizer korg nk letak menda2 kecik korg



hat ni aku tgh kumpul jgk...nnt senang nk tagging plug2 aku tu..xdak la silap p tutup decoder astro nk tunggu dia on blim hazabkebedah...

ok lah....
chow...
Assalamualaikum

nak tdoq dlu
posted from Bloggeroid
SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS