Agoda


Wednesday, July 9, 2014

beli breastpump secara ansuran

yeahhhh...

untuk korang2 yang mmg nak sgt beli breastpump yg bgus tp kurang skit kemampuan...ya lah...nk kluaq sekaligus kadang2 ada nak pkai duit tu kan....i know...been in that shoes before...sebab tu aku wat installment plan ni...dengan niat nk tolong korg2 yg senasib mcm aku dlu2....

setakat lani...aku cuma wat utk 2 jenis pump ni sahaja ya...In Sha Allah...nnt akan bwak lebih byk lgi bpump utk pakej installment ya...



Autumnz bliss
RM359 exclude postage...
boleh 2 atau 3 kali byar..
harga cash?
sama ja sebab niat aku nk tolong korg2 yg kurang berkemampuan nk beli cash...
dapat semua freegift mcm dalam gmbaq tu ya...




Autumnz Passion Double Electric Pump
RM499 exclude postage
sama 2 atau 3 kali bayaq jugak...
freegift semua mcm dalam gmbaq...

so kalau berminat cepat2 whatsapp or msg ya 0133363775

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png