Agoda


Wednesday, June 11, 2014

Glam Caddy Make up Organizer

wehuuuu....
sapa suka make up angkat tangan cepatttt.....

sapa byk make up bersepah2 mcm aku nk angkat tangan cepat......

sapa dah buntu nk simpan mcm mana angkat tangan cepatttt.....

ya lah ....
ya lah....

bukan korg ja buntu...

aku pun buntu kdg2 bila tgk brg2 make up aku brsepah2....

makaih......
serabut kdg2 tu....
nak cpt2 cri...jdi lmbat pulak nk bersiap kan....
cik abg da hangin duk tunggu....

so meh aku nk bg solution terbaik kt korg...



mcm best ja kan menda alah ni....
mcm comel jer...
mcm cantik jaaa
bila make up korg yg byk2 tu kt dlm ni kan...


boleh pusing2....
dan yg pling penting boleh simpan byk gila kot.....
up to 200 items...mak aih...
gila mak jemah...
brg make up korg x sebanyak tu pun...korg leh simpan accessories korg..pandora korg....mcm2 lah


boleh tarik2 gitu korg...
bagus kan....

kalau korg berminat dgn glam caddy yg glam gila ni...meh la order n beli kt aku meh....


RM75 SAJERRR...WITH FREE POSTAGE...
SABAH SWAK ADD RM5

mcm biasa...whatsapp mak jemah ok... 0133363775 to order

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png