Natural remedies for cough

by Alia Farhan, 6:09 PM
Gila ahh...
Tajuk nk omputih abih...
Bajet la...

Sejak2 Adriana asik batuk n berkahak...n nangis2 takleh tdoq sebab byk sgt kahak...smpi kul 2 pgi bergegas dr island balik ke kpj seberang ni semata2 utk neb....haihhh...berdarah mata mama ni Adriana oi...sabaq ja lah..kes sayang anak pnya psai...

So banyak la natural remedies yg aku dpt mngunakan natural source yg lebih alami...ehhh...ayat nak poyo ja...

Antaranya....
Guna kan honey....



Dan lemon




Kekdahnya...

Korang slice kan lemon korang tu...
Then lemon slice tu mskkan dalam jar..n then buh honey dlm jar tu...press kan skit lemon slice tu bg kluaq juices dia...

Then sedia utk bg anak korg mnum direct terus or bancuh dgn ayaq suam....

Macam Adriana aku bg direct n bancuh..dua2 dia suka...so takdak la mnjerit2 menangis mcm kena cubit tu haa..

Senang keja mama Adriana ni...

Laki aku pun aku suap ngn menda alah ni since dia pun batuk2...

Yang remaining dlm jar tu korg letak ja dlm peti ais kt bhgian chiller tu haa



Ni stok yg aku wat...
Baru ja bg mnum n mkn semalam kt Adriana nmpk cough n phelgm dia makin ok...kalau tak...nak nangis ja rasa mama dia ni tgk..

Ni pun aku da bancuh siap2 utk bg kt bs dia...hopefully she will drink it

posted from Bloggeroid

SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS