Agoda


Monday, December 10, 2012

Mama

Betul org cakap..kasihnya ibu membawa ke syurga kan?xkira lah kita da umoq 30 ka brapa ka...as long as our mother still alive..kita tetap akan menjadi anak kecik dia...kita tetap akan kena marah bila ada menda yang tak kena di mata dia..tetap kena puji melambung2 bila kita wat sesuatu yang membanggakan dia...tetap jugak dibelai dengan penuh kasih sayang tak kira la berapa umoq kita kan?!
Look at me...tak kira la macam mana aku ni kuat membangkang kata2 mama pun tetap jugak mama sayang...tetap jugak bila balik rumah mama..cakap ja nk makan apa..kalau ada mesti mama akan usahakan lagi2 tgh pregnant ni...lagi ngengada aku...hikhik...bukan aku ok...baby aku ni yg nak...selalu bgi alasan macam ni kan...rsa nk lempang dak?!jangan jeles....
Bukti kasihnya ibu....


nasik goreng kerabu yang super sedap



tomyam seafood yg marvelous!

Walaupun simple...tp tetap lah sedapppp

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png