Agoda


Tuesday, April 24, 2012

pantang

Aku paling pantang dgan lelaki nak2 yg brgelar si suami ni duk naik tgan n kaki buh kt bini depa...kamon...ni bukan lelaki namanya...tpi jantan xdak teloqqq namanya....apa ka banggang nya tu...just bcoz bini hg tu pompuan...lemah x berdaya so suka suka hati hg ja rsa nk penampaq...penampaq...rsa nk wachaa bgi flyin kick hg bagi...amboi...jentik teloq hg baru hg tau...banggang gila perangai...waktu tergedik2 nk kawen dulu...wktu nk mntk kawen ngn ank org dlu...bukan maen lagi hg kn...kamon....hg kawen ngn bini hg tu dlu xdak sapa pun paksa...xdak sapa pun nk bantah...lgi plak kuasa nk akd nikah tu kt tgn hg...kalau hg xrela...hg xyah kawenla bodo...pastu bila hg kawen hg wat plak bini hg mcm bola...rsa nk men bola tampaq...panggg hg tampaq....rsa nk tendang bola....dushhh hg tendang...oiiii mangkuk...sedaq sket bini hg tu manusia bukannya bola ka kucing ka...kalau org upload kt fb pompuan pijak kucing ngn hi heel pndai hg kata kejam la xdak hati perut...yg hg dok taboh bini hg tu apa?mulia ka bodo?spesis laki mcm ni la bodo tak kena gaya...ingat sket...bini hg byk brkorban utk hg..mngandung 9bulan ank hg dlm perut dia...alahan2 duk preknen hg xsah dok cita la...beranak lagi...bertarung nyawa nk bgi zuriat kt hg...hg apa yg wat?bila bini tingin nk mkn tu ini msa preknen hg kata dia ngada2...awat?tugas hg jdi sperm donator ja ka?ank tu bukan ank hg?!hangin plak aku bila ada sorg membe aku cita dia phobia dgaq kakak dia kawen ngn sorg mangkok ni...tgk...sedikiy sbyk phobia dia tu kena tempias kt aku..mmg tak semua lelaki yg banggang mck tu...tpi ada sesetengah kan...cuba la pikiaq rasional sket..kalau hg dok taboh bini hg...ank2 bila da besaq hg rsa nk respek ka hg...sorry to say la..mmg xpunya lah...msti dia akn benci hg sampai bila2...

Bila duk bertengkaq tu byk lgi cara len hampa leh release instead of release kt bini hampa...cuba kalau marah tu p mop lantai ka..hati bini puj jdi sejuk...ni tak..dah la penat jaga anak...yg hg plak asik merewang lpak ngn membe smpi xingt ank bini...blik reja nk mrah bini apa kah bodo nya ni...bila bini brletiaq sket mula nk bukak silat hg tu...podahhh...ingat sket hg tu makin tua...bila makin tua sapa nk jaga hg kalau bkn ank2? Tpi kalau dah dgn mak depa hg wat lebih kurang agk2 depa nk lyan hg mcm mna?org kata wat baik dibalas baik...wat jahat dibalas dgn triple kejahatan la ni...

Aku ingat satu cita ni aku x ingat dr mana aku baca...But it sounds like dis...

Ada la satu pemuda ni dia ni sgt panas baran..pantang salah sket ja nk mngamuk tak tentu hala...dia sedaq menda ni...so dia mntk pndangan ayah dia kalau tak silap...so ayah dia ckp lpas ni kalau rsa nk marah p paku kt dinding rumah...kira almost everyday ada la paku yg aku dipaku si mamat ni kat dinding tu...so lama2 dia pun dah bleh control dia pnya anger sbb mlas nk kena p paku tiap2 kali dia marah...so dia pun p la jmpa blik ayah dia n ckp dia da brjaya control dia pnya mrah...then ayah dia suh dia p kat dinding tu cabut balik satu2 paku kt dinding tu....so mamat ni pun p la blik bukak satu persatu paku2 tu semua...then jmpa balik ayah dia...so ayah dia tnya ada kesan tak kt dinding tu?dia ckp ya ada byk sgt kesan...so ayah dia ckp..mcm tu lah jugak manusia...kalau kita ni selalu sgt mrah2 nk2 lagi dok pangg n penendang org semua...tak kira lah mcm mna pun....still akan tinggalkan kesan....tak kiralah walau sebesaq zarah sekali pun...

So moral of d story....kalau ya pun hg benggang ngn bini hg...setel lah cara elok2....dah ada otak n akai...pikiaq la...dah ada anak pun...jgan jdi banggang sgt...jgan nampak sgt otak hg kt lutut hg...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png