Agoda


Thursday, December 8, 2011

panggilan

Masa duk on fon ngn amir td...

Tetiba msuk la psai ombak rindu...

Pastu msuk la psai smua la...

Then come tu one part

Aku:b..u nk i panggil u abg ka?

Amir:.............

Aku:eiiiii...gelinya aku!

Amir: tu lah...speechless aku td....xyah arr....geli!

Aku: ok. ....i pun gelimat....


Hahaha....

Lawak kn?aku kdg2 lawak bila ada sestgh org ber mama papa la..pdhal bru tgh bercinta...

Aku pun sama jugak...ber b sana ber b sini...eiiii....

Tapi kalau la aku kena panggil amir tu abang...adoiii...aku rsa dua2 leh demam panas sebulan....

Tu la sshnya kalau bercinta ngn bespren sdri...

Nk tkaq hang aku p i u pun x berapa nk lepas2 ada hati nk ber abang ayang anje..hahaha....

Mmg tak la kan...lagi pun bgi aku...

Dia bukan abg aku...aku dah ada da seorang abang...so dia ni mmg takleh aku panggil abang....

Aku panggil dia b lebeh manja gitewww...euwwww....

Panggggg sedasss baru ada akai....

Tapi dia suh aku panggil dia tuan tdi...mcm harris....

Mcm celaka kan....pastu nk suh aku bukak kan kasut la socks la...ooohhhh tidak syang ku...

Ada kaki ada tangan wat lah sendiri....

Kalau mood izzah saya datang...boleh la saya layan kamu mck abg harris....

Denggggg....


Oklah....bai...

Gud nite...


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png