Agoda


Friday, June 3, 2011

melalut meraban

okei...
hr ni aku kena keja n la ni pun tgh keja la ni...
tp aku mai lewat sket..kui 8.30 bru msuk...
penat la...smalam dah la p layan maharaja lawak kt perda nu
encik tunang plak dpt tiket pree kt PISA x ajk aku....
mcm haram kan?
hahaha...xpa,dia tau aku bz keja...cikai2 mst blik kui 8..mana da nk brkejaq p ke island...
heee....
xpalah..layan kt perda pun kira ok apa..
kalau kt PISA jenuh plak kn...dah la nk kena reja lg ari ni...
xka pengsan aku...
apapun yg pasti JAMBU mmg otai gila kot...
SEPAH bg aku not bad...jozan pun ok la...
nabil ngn R2 bg aku tggu msa ja lah...
tp yg aku pasti JAMBU kuaq ja xkira penonton kt boy nasik lemak kukus perda ni mahupun kt PISA trus mcm histeria...
tgk muka pon xleh blah dah...
dah tau da lawak cacat mcm mna depa nk wat kan....
xyah ssh2 nk wat stroyline n skrip pjg2...
cukup jd org buta ngn pekak ja pun dah leh wat org gelak smpai nk terguling2...
aku ngn moon kt kedai mkan tu xleh nk kaver lg dah gelak...
mcm org kena sampukk lg...
haram betui JAMBU...
hampa dua mmg OTAI la....
hampa rsa sapa menang wei?
n sapa hampa rsa PLG BEST?


~~APA PUN TAK BOLEH!!~~

aku dok cri yg minggu ni..depa x upload lg dkt utube...
kalau x tgk lg smlm..hampa tggu la sat...satg2 kompem ada pnya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png