Agoda


Tuesday, April 20, 2010

sony E lovers

kalo da sony E lovers tu mst akn jatuh chenta tak hengat pnya dgn satio(idou) kan?dgn 12.1 megapixel nya....wahhhh....touch screen n wide screen nya...gila masyukkkk.....td dok usha kat lelong...price dia da trun ...dlu around 2.5k...skrg ni dlm 2k mcm tu la...rsa lagi ok kot dr blackberry yg lack dr segi mutu quality fotonya...sama la mcm iphone...aku xjeles pon kalo korg nk tayang iphone korg pkai...tp kalo hampa pkai satio dok mai tayang depan aku...mmg leh meleleh2 ayaq liuq aku neh wehhhh....yg bestnya wifi smua ada leh lyan mcm blackberry ka iphone htc ka apa2 la fon len yg aku xlayan...leh ja nk layn fb bila2 masa...apa mau risau?waahhhhhh....alia bila nk dpt satio neh?no $$$...no talk der....xpa layan kan ja lah...tp mmg suka sgt la....jom layan gmbaq2 satio yg drembat kt tenet







so bila dok usha gmbaq2 kt ats ni...pasti hampa smua mngerti kan kenapa aku gila sgt ngn menatang neh!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png