sushi...

by Alia Farhan, 12:37 PM
yayyy...hari ni wat moist choc cake...saja..tetiba rajen n mood nk msak membuak2...mayb sbb period..hormone rajen mai..ada ka hormone rajen..haishhh....xlupa jugak hari ni ada wat sushi....haha...tp mcm x sedap sgt sbb b4 dis wat lg sdap kan...so td ada ajaq akmal cara nk roll sushi tu...haha..its fun ok!so td gtalk ngn azim...ckp dia aku wat sushi...trus dia tuntut aku suh ajaq dia wat sushi...huhu...xpa...nsib bek senang ja..kalo dak..malaih la aku!ok la..ni aku upload gmbaq2 sushi yg aku wat td....walaopon xbrpa nk elok sgt!tp kira ok la tuh....msa p qbay pon melantak sushi...td wat sushi plak...fyi...my fav sushi are unagi..ebiko...n sotong apa ntah...x ingat nama jepon dia(tu la...dlu rajen ponteng class nihongo!)...anyway thanx to yuka sensei n shima sensei 4 teachin me how 2 cook sushi...ni la menda yg plg aku suka msa class nihongo dolu2!

ok...njoy d photos..sorry la gambaq xclear...tggu dslr kuaq dlu la naaa........






SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS