Agoda


Friday, February 5, 2010

oH peRempUaN

heee...ladies...on 5th feb ni which means td...jusco br kt melaka da bukak sebelah tesco tu...waaa....nk p...nak p!hrp2 la cobaan mengajak epul ke jusco berjaya!epul...plizzzzz.....hehehe....sja ja nk usha..apa yg best sgt kt jusco tu...hehhe...memandangkan dis is d last sem kan duk kt melaka ni..so apa laie...terjah la jwbnya!yuhuuu...satg...kalo p nk usha shuz2 yg mcm ni...tu pon kalo ada..usha ja..tak tau nk beli ka dak sbb mcm x confident ja aku nk pkai...ngeehhh~






giler hotzzz kn kalo pkai kaler merah nala mcm ni...tp kan..mcm la aku pkai..punya bli byk wedges..alih2 dok pkai flipflops jugak



aku minat la oxford pumps mcm ni ngn kt bwah ni...tp stil x berani nk pkai...nnt jatuh tergoleks2...malu ja
yg ni aku tgk c jezmine tu pkai kiut sgt..tp kalo aku pkai consider as kiut ka...mst eN aMiR kata boley blah...dush..dush dush...



ermmm...had ni konpem2 la takdak kan...manolo blahnik kot..mana ada kt mesia...ka da ada?haha...xmampu kots...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png